Въпреки това изграждането на завода, в който работят около 200 строителни работници, в определени моменти не е било лесно. За да запази работниците в безопасност и да се погрижи строителството да продължи плавно, Lucid прилага строги мерки за социално дистанциране. Работниците трябва да носят маски и очила по всяко време. Правят се и многократни проверки на телесната им температура на входа на обекта с помощта на инфрачервен термометър.
Според компанията всеки работник, който не носи маска или за когото се регистрира повишена температура, бива помолен да напусне обекта.
arizona2
Lucid е закупила около 5170 тона стомана и 30 572 тона бетон за изграждането на завода.
Въпреки че първоначалният производствен капацитет, към който компанията е насочена, е десетки хиляди броя превозни средства, заводът е проектиран така, че в крайна сметка да сглобява до 380 000 превозни средства годишно. Това е повече от приблизително 367 500-те превозни средства, произведени в завода на Tesla в Калифорния и пуснати на пазара.
Lucid определя производствения център като първия завод за електрически превозни средства в САЩ, който е построен именно с цел производство на „зелени“ автомобили. За сравнение, Tesla изгради своя завод в Калифорния на базата на нереализирания съвместен проект на General Motors и Toyota.
Градът Каса Гранде, до който се изгражда предприятието, се съгласи да възстанови 12,6 млн. долара строителни разходи на Lucid и да внесе 1,5 млн. долара в бюджета на компанията за обучение на персонала. Парите ще бъдат изплатени, ако строителството се възползва от местната инфраструктура и Lucid наеме 1 114 местни работници на пълен работен ден, казва кметът на града Крейг Макфарланд. До момента Lucid е наела 733 работници от града, подчертава той.
Аризона предлага също 6,3 млн. долара безвъзмездни средства и 43,7 млн. долара под формата на данъчно възстановяване, ако компанията са изпълнени определени условия. Lucid все още не е получила нито един от тези стимули, тъй като не е постигнала необходимите по договореностите етапи, посочва говорител на Аризонската търговска служба.
преди 4 години Питър Роулинсън - изпълнителният директор е бивш вицепрезидент на тесла и е участвал в екипа по създаването на tesla S ... някой изненадан ... :)))Дерек Дженкинс - главният дизайнер е работил в мазда като водещ дизайнер за cx5 и допринасящ дизайнер за mazda6, mazda3 и cx9екипът по производствот са бивши кадри на bmw ...преди 5 години имаха по-амбициозна цел 50.000 на година , преди 2 години заявиха че целта ще е 20.000 на година от 2021 , сега са я свалили на 10.000 за година . дано да успеят . щото туканка доста хора мислят , че това което постига тесла е лесно , да следят развитието на тази марка ... :))) ... даваш депозит от $1000 и чакаш , базата ще струва засега по цени от 2018 - $62.000 ... от там нагоре какво те чака не е известно много ... ето някои базови неща ...https://***.caranddriver.com/lucid-motors/air отговор Сигнализирай за неуместен коментар