Kомпанията, производител на популярната в САЩ бира Budweiser предприема гениална, макар и потенциално абсурдна промяна на бранда си, коментира Fast Company. Компанията запазва формата на познатия си кен, но сменя нещо съществено за лятото, и по-точно името си: от Budweiser на... America.
“Смятаме, че няма нищо по-емблематично от Budweiser и няма нищо по-емблематично от America”, казва Тош Хол, криейтив директор на брандинг компанията на кена JKR.
Мотивите зад решението на Budweiser са доста очевидни. Лятото е най-добрият сезон от гледна точка на продажбите на бира, като цялата индустрия отчита двуцифрен ръст.
От 2011 г. насам Budweiser представя специални летни кенове, които включват образи като американското знаме или Статуята на свободата, отбелязвайки празници като Четвърти юли или просто напомняйки за американската мечта.
Тази година обаче компанията Budweiser, която всъщност е белгийска, стига дори по-далеч. Летните кенове и бутилки ще бъдат на пазара до изборите през ноември – т.е. седем месеца, като всеки Budweiser в САЩ ще се казва America.
Ходът вече предизвиква шеги сред медиите и социалните мрежи, като някои потребители дори предлагат по-лекия вариант на бирата - Bud Light да се казва Canada.
преди 8 години Много лош маркетингов ход. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години да си го държат "Америка" името и да не се бърка с истинския Будвайзер, който се прави от хора, разбиращи от бира, за разлика от американците отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години "...няма нищо по-емблематично от America..." Особено с надписа "...and justice for all "...и америката ше си получи дяла от справедливост , който впрочем никак няма да бъде малък ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар