„С нетърпение очаквам идването си в София през май и участието си в Клуб Investor.bg... Ще споделя с вас моя опит, за да го използвате във вашия бизнес по правилния начин“. Това казва във видео обръщение проф. Ерик Фламхолц в навечерието на Клуб Investor.bg – Предприемачество.
Той е помогнал на стотици организации да направят успешно преминаване през различните етапи на растеж и развитие. В допълнение, той е провеждал семинари и тренинги за широк спектър от фирми и организации, сред които AMEX Global Travel, FedEx, Nike, Colgate, Palmolive, Forbes Presidents Forum, General Motors, PepsiCo и много други.
За първи път проф. Фламхолц ще посети България, за да сподели своето ноухау, базирано на 35-годишен консултантски опит с компании от цял свят. Той е специален лектор в новото издание на Клуб Investor.bg Предприемачество на 30 май в Capital Fort. Чрез полезни практически примери под формата на семинар и уъркшоп Фламхолц ще разкрие как се създава устойчиво печеливша компания и кои са двигателите на финансовия успех. Професорът ще участва и в дискусия на тема как да изберем правилното финансиране, необходимо за развитие на бизнеса. Новото издание на Клуб Investor.bg е полезно за предприемачи, собственици на бизнес, висш мениджмънт, мениджъри от средно ниво, стартиращи компании и др.
За актуална информация за предстоящото събитие следете сайта.
Генерален партньор на Клуб Investor.bg - Предприемачество е Пощенска банка. Събитието се провежда с подкрепата на FORTEAM, iuvo Group, Индустриален Холдинг България, ЕЛАНА Финансов Холдинг, Sirma Group и Мedical Dent.
преди 7 години Питайте МУТРИТЕ ОТ ТТИМИМПОРТ !!???? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Това го има навсякъде, но в някой общества механизмите за регулация като правосъдие или нетърпимост работят. Тук не работят ефективно, защото по-голямата част от гласуващите избират подобни ментално, емоционално, морално на тях и после някой се чуди, защо нещата са еди как си. Икономиката, както и другите сфери в страната са отражение на манталитета на живеещите там. Това искат хората, това им се случва. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Как свободата на пазарът, ще спре частните медии да владеятпървата власт, или първата власт да ги владее чрез пари за реклама, и частните фирми да купят медиите, като рекламират там, дори без да имт нужда, като Каолин и Прешъс металс. Адам Смит, пише ли каква конкуренция има, когато търговците продават само рекламирана стока и когато най-богатите фирми купуват търговците и конкурентите. отговор Сигнализирай за неуместен коментар