Ефективните комуникационни процеси в една компания могат не само да доведат до по-висока производителност на труда и по-добри печалби, но и до по-щастливи служители, които не влизат в конфликт един с друг заради проблеми във вътрешните комуникационни процеси. Ето защо, ако имате бизнес, вие определено се нуждаете и от комуникационна стратегия. Запознайте се с Unified Communications решенията и открийте факторите, които ще внесат позитивна промяна в бизнеса ви – свобода, продуктивност, подобрена колаборация, оптимизирани разходи и спестени финанси.
78% от работещите са част от виртуални екипи, а 32% от компаниите в световен мащаб са имплементирали облачно комуникационно решение по данни на CISCO. Преходът от използване на имейл към единни комуникационни решения се случва постепенно във всички развити организации и се очаква да достигне пазарна пенетрация от 41% до 2020 г. според Gartner.
Облачните комуникационни решения покриват всеки един аспект от комуникацията с колеги и партньори. Те правят екипите по-продуктивни поради няколко факта:
На първо място свеждат до минимум загубата на време при осъществяване на вътрешната и външната комуникация в организацията. Компания от 50 човека например може да спести до 4000 работни часа годишно. В допълнение се забелязва и повишаване на удовлетвореността на служителите от комуникационните процеси поради тяхната леснота, непрекъсваемост и пълноценност.
От хостинг компания ICN.Bg, която е новатор в сферата в България с решението cMailPro, предоставят статистика, че България не изостава от световните тенденции и за първата половина на 2016 г. се забелязва ръст от 18% на компаниите, планиращи да интегрират облачни комуникационни решения спрямо същия период на 2015 г.
Според същото проучване потребителите, използващи българското облачно комуникационно решение, отбелязват 5 основни ползи за бизнеса си и настъпили промени след внедряването на cMailPro:
Съкращаване на оперативните разходи и инвестиции в софтуер. Компаниите, използващи облачни комуникационни процеси, използват един консолидиран софтуер за всички комуникации и заплащат по-малко за лицензи.
По-голяма сигурност на комуникацията. Всички служители използват само вътрешни решения за чат, разговори, споделяне, съхранение и изпращане на файлове, което гарантира, че няма да има изтичане на информация. В допълнение решения като cMailPro предлагат и интеграция на т.н. S/MIME сертификати, които заключват имейлите и ги криптират, така че само изпращачът и получателят да могат да ги прочетат.
По-високо удовлетворение на служителите от комуникацията, тъй като има ясни правила и организация на процесите. Намаляване на конфликтите, произтичащи от лоша комуникация. Можете мигновено да се свържете с всеки, който ви е необходим.
По-голяма продуктивност на служителите, която се дължи на всички налични опции за колаборация в едно облачно комуникационно решение. Използвате конферентни разговори, видео обаждания, система за управление на задачите и др.
Професионализация на комуникацията – без значение на размера на компанията ви, вие използвате качествено и надеждно комуникационно решение, каквото използват най-големите компании в света. Именно поради високата технологичност на този тип решения и тяхното качество, те все още не прилагат т.н. freemium модел.
От ICN.Bg предричат, че до няколко години бизнесът ще увеличи очакванията си към комуникационните продукти и това ще доведе до повишаване на търсенето на такива високотехнологични решения като cMailPro. Очаква се, че в бъдеще облачните комуникационни решения ще станат основен начин за бизнес комуникация в страната и ще изместят обикновените имейл, телефонни и други морално остарели комуникационни услуги.
ICN.Bg организира безплатен уебинар "Онлайн комуникационни решения: Как да подобрим ефективността и екипността" на 19 юли. Повече информация има тук.