Доминиращата онлайн платформа за професионалисти и специалисти по човешките ресурси LinkedIn, подобно на редица други технологични компании, има трудна година. Но въпреки това социалната мрежа има амбициозни рекламни планове, като те я отвеждат до Космоса, където малцина са стигали.
След мъчителен за развитието на цените на акциите месец, следващ разочароващите финансови данни, LinkedIn е напът да стартира първата си телевизионна реклама през този уикенд с тайното послание, че 3 млн. от потребителите ѝ имат достатъчно добра квалификация, за да работят като астронавти в НАСА, предава Mashable.
3 million LinkedIn members qualify to be astronaut at NASA, you could be one#CloserThanYouThink pic.twitter.com/FHdAfFEM4r
— Shridhar Sattur (@ShridharSattur) February 24, 2016
Вицепрезидентът на маркетинга на компанията Ник Бартъл споделя в постинг в корпоративния блог, че LinkedIn работи с НАСА, за да осигури на агенцията следващите астронавти, и правейки това, открива над 3 млн. потенциални такива от общо над 400 млн. свои потребители, които притежават квалификацията да станат такива.
30-секундният клип ще дебютира тази неделя по време на наградите на Оскар, като според широко разпространеното експертно мнение това е вторият по големина в рекламната индустрия на САЩ телевизионен рекламен пазар след Супербоул, като по-голямата последваща кампания ще обхване печатни, дигитални и социални медии.
„Данните ни показват, че много от вашите стремежи, дори тези, които изглеждат като непостижими мечти, всъщност са постижими. LinkedIn съществува, за да ви помогне да преследвате тази кариера, която ще ви даде чувството, че следвате вашата цел. Стремим се да променим представата за това какво означава свързаността за постигането на вашата цел", се казва в блога.
Главният изпълнителен директор на LinkedIn Джеф Уейнър е озвучил лично спота, а видео покритието е осигурено от НАСА.
Вижте и самия клип