Facebook отчете 90% ръст на печалбата за третото тримесечие, след като социалната мрежа продължава да показва доказателства за нарастващата си сила в мобилната реклама, съобщава MarketWatch.
Резултатите надминаха очакванията. Анализаторите, анкетирани от Thomson Reuters, очакваха печалба на акция от 40 цента и приходи от 3,12 милиарда.
Месечните активни потребители на месец растат стабилно до 1,35 милиарда от 1,32 милиарда през второто тримесечие и 1,19 милиарда година по-рано. Голяма част от растежа на Facebook идва от Азия и останалата част на света.
Дневните активни потребители, които според Facebook са най-ангажираните и следователно по-ценни, са нараснали до 864 милиона евро, в сравнение с 829 милиона през второто тримесечие и 728 милиона година по-рано.
Делът на приходите от мобилна реклама се е увеличил до 66%, в сравнение с 62% през второто тримесечие и 49% година по-рано. Според Emarketer, Facebook ще контролира 20% от световната мобилна интернет реклама до края на годината, докато делът на Google в този пазар за 36 милиарда долара се очаква да падне до 45% от 50% преди две години.