IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Facebook обмисля добавянето на бутон "Не харесвам"

Потребителите трябва да могат да изразяват по-широк спектър от емоции, твърди Марк Зукърбърг

16:05 | 13.12.14 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Facebook обмисля добавянето на възможност за "нехаресване" на публикации в социалната мрежа, обяви нейният създател Марк Зукърбърг.

Той твърди, че това е едно от най-желаните от потребителите неща в момента, пише BBC. По думите му сайтът ще трябва да намери начин, че това няма да се превърне в начин за омаловажаване на мнението на хората.

Според Facebook дневно се генерират по около 4,5 млрд. "харесвания" в социалната мрежа.

"Едно от нещата, за които си мислим от доста време, е това да намерим правилния начин, така че хората лесно да изразяват по-широк спектър от емоции", коментира Зукърбърг пред аудитория в централата на Facebook.

"Много пъти хората споделят неща във Facebook, свързани с тъжни моменти в живота им. Често потребителите ни казват, че не се чувстват комфортно да натиснат "харесвам", защото това не е подходящото настроение в случая", допълва основателят на социалната мрежа.

Бутонът "Харесва ми" във Facebook е остро критикуван, защото се смята, че той представлява метод, чрез който платформата събира данни за навиците на своите потребители.

Системата е критикувана и заради множеството "фалшиви харесвания" - когато популярността на дадена марка или съдържание биват изкуствено завишени.

Facebook започна борба с търговията на "харесвания", защото множество фирми започнаха да купуват огромен брой такива. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:20 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Социални мрежи виж още
Услугата коментари е временно недостъпна. Извиняваме се за неудобството.
Финанси виж още