Компанията Volvo представи концептуален силов агрегат, развиващ 450 к.с. Той има обем от 2.0 литра и е част от новото семейство Drive-E, като разполага с две стандартни турбини и една електрическа.
Според представител на скандинавския производител, електрическият турбо компресор сработва още при най-ниски обороти, като по този начин отстранява почти напълно така наречената "турбо дупка". Моторът е снабден с двойна горивна помпа, която работи под налягане от 250 бара.
Над новия мотор инженерите от Volvo са работили съвместно с колегите си от състезателното подразделение Polestar, а също така и с експерти от компаниите AVL и Denso. Засега детайлните характеристики на агрегата не се разкриват, както и не се съобщава дали той ще се появи в серийно производство.
Към момента най-мощният агрегат от семейството Drive-E разполага с мощност от 320 к.с. Останалите мотори от гамата развиват между 140 и 254 к.с (бензиновите) и до 225 к.с. (дизеловите). Всички агрегати са с четири цилиндъра и обем 2.0 литра.
Още за двигателите Drive-E четете в Automedia.bg
Volvo показа 2.0-литров мотор с 3 турбини и 450 к.с.
Четирицилиндровият агрегат е част от новото семейство Drive-E
09:00 | 09.10.14 г.Снимка: Volvo
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
В Германия се разработва технология за вятърна енергия от ново поколение
-
Може ли да бъде прекратена войната в Украйна?
-
COP29 приключи, сега нещата трябва да се надградят съществено
-
Как Тръмп може да се възползва от Европа, за да стане глобален миротворец
-
Квартал във Варна е лидер у нас по най-високи средни цени на тристайните жилища
-
Компаниите за контейнерни превози поръчват нови кораби, за да намалят вредните емисии
-
Ядрената заплаха на Владимир Путин е един опасен магически фокус
-
ESG стандартите все повече се налагат сред българските компании
-
Същинският колапс на Northvolt започна с оттеглената поръчка на BMW
-
Номинираният за финансов министър на САЩ иска председател на Фед в сянка
-
Тръмп прави портфолиото 60/40 отново велико
-
Шефът на марката VW: Не може да избегнем съкращенията и свиването на капацитета
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
След масирания ракетен удар в Украйна САЩ премахват условията пред използването на ATACMS*
-
Драгомир Кузов: България стигна до петото място в Европа по производство на велосипеди
-
Бойко Атанасов: Приемането на България в еврозоната ще доведе до повече инвестиции
-
Коя е най-добрата валута за инвестиции в момента?
-
Русия е уведомила САЩ за удара с "Орешник", Путин потвърди успеха на западните ракети
-
САЩ обвиниха един от най-богатите хора в света в схема за подкупи за 260 млн. долара
-
"Шелли груп" обмисля пренасяне на производството за САЩ в България
-
Служебното правителство одобри промените в данъчните закони
-
Ирина Христова, АОНК: Расте делът на незаконните участници в небанковото кредитиране
-
След масирания ракетен удар в Украйна САЩ премахват условията пред използването на ATACMS*
-
Ако светът иска да заличи 100 трлн. долара публичен дълг, да погледне към Нова Зеландия
-
"Самоубийствени атаки": руснаците опитват да си върнат контрола в Курска област
-
България е сред страните в ЕС с най-голямо месечно увеличение при производството на услуги
-
План Б на Украйна - оръжейна независимост от Запада, върви към реализация
-
"Бритшорингът" превръща Обединеното кралство в икономическа колония на САЩ
-
Саудитска Арабия отказа да потвърди ангажимента си за отказ от изкопаемите горива
-
Кристалина Георгиева: Целта България да се присъедини към еврозоната е изпълнима
-
Драгомир Кузов: България стигна до петото място в Европа по производство на велосипеди
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Акция на седмицата: „Хидравлични елементи и системи“ АД
-
Тръмп прави портфолиото 60/40 отново велико
-
Номинираният за финансов министър на САЩ иска председател на Фед в сянка
2 -
Как Пекин пое контрола над финансовия център на Хонконг, докато Западът гледаше от страничната линия
-
Криптоиндустрията - инвестиционен ренесанс или поредният балон?
4 -
Фед: Дълговото бреме на САЩ е най-големият риск пред финансовата стабилност
1