IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Lexus удвоява продажбите с нови атрактивни модели

Тръпка при шофиране е новата ценност на японската луксозна марка

17:43 | 14.11.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	RC F поставя началото на голяма промяна в характера на марката.<em> Снимка: Lexus </em></p>

RC F поставя началото на голяма промяна в характера на марката. Снимка: Lexus

Четвърт век, след като Lexus дебютира на пазара като луксозна марка на японския гигант Toyota, продажбите на компанията са все още далеч зад тези на конкурентите. Неблагоприятната ситуация обаче трябва да се промени съвсем скоро благодарение на нова гама емоционални модели, пише изданието CAR, цитирайки вицепрезидентът на Lexus за Европа Алън Ютерховен.

Глобалните продажби на Lexus представляват едва 1/3 от това, което реализират BMW, Mercedes-Benz или Audi за същия период от време. А Европа японската марка практически не съществува, тъй като през 2013 година е продала едва 40 000 автомобила.

Това обаче съвсем скоро ще се промени, категоричен е Ютерховен, тъй като Lexus прибавя смел дизайн и тръпка при шофиране към познатите си ценности като лукс, изтънченост и отлична изработка.

"Следващото поколение модели ще има силно изразени прецизност на управление и спортен дух", заяви пред CAR вицепрезидентът на компанията. И уточни, че промяната в характера на Lexus е заръчана лично от Акио Тойода, президент на автомобилния концерн Toyota.

"Чрез суперколата LFA ние доказахме, че можем да правим както комфортни, тихи и изискани автомобили, така и наистина бързи спортни коли. Сега възнамеряваме да затвърдим този имидж. Вече предлагаме модела RC F, който струва шест пъти по-малко от LFA, но разполага с поне 80% от динамиката му", каза Ютерховен.

Поставената пред Lexus цел е да удвои продажбите си в Европа - от очакваните тази година 50 000 до над 100 000 в края на това десетилетие. За да я изпълни, японската компания ще демонстрира не само по-смел дизайн, но и нови модели, включително такива от спортната серия F.

"Ще предложим не само повече F Sport версии на луксозните си седани и купета, но и чистокръвни F-модели. Предстои голяма промяна. Lexus става емоционален бранд, с изявени страст и атрактивност".

Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:16 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още