Автомобилните компании Mercedes-Benz, Honda, Mazda и Mitsubishi се присъединиха към нарастващия списък от производители, чиито дизелови автомобили замърсяват околната среда над позволените нива съгласно действащите регулаторни ограничения, съобщава Guardian.
“При по-реалистични тестове на шосето някои модели на Honda излъчват шест пъти повече азотен окис от позволените нива, докато неназовани модели 4х4 са отчели 20 пъти над ограниченията за азотен окис“, твърди британският вестник.
Той цитира Ник Молдън, чиято компания Emissions Analytics е тествала автомобилите: „Проблемът е систематичен“ в цялата индустрия.
Новите данни са в резултат на програма на Emissions Analytics за тестване на автомобили при реални условия, а не в лаборатория. Програмата е под внимателен контрол и много прилича на реалните тестове, които Европейската комисия иска да въведе.
През септември агенцията за опазване на околната среда в САЩ обвини VW, че е манипулирала емисионните тестове на дизеловите си автомобили. Германският автомобилен гигант след това призна, че е инсталирал специален софтуер, познат като „коригиращо устройство“, в дизеловите автомобили, създадени между 2009 и 2015 г.
Има все повече опасения, че проблемът с Volkswagen може бързо да се окаже валиден за цялата автомобилна индустрия. През миналата седмица британското издание Guardian вече обяви, че дизелови автомобили на Renault, Nissan, Hyundai, Citroen, Fiat, Volvo и Jeep са отчели високи нива на азотен окис, когато са били тествани в реални условия, а не в лаборатории.
Всичко за скандала във Volkswagen четете тук
преди 9 години В повечето страни от ЕС има специални субсидии за дизеловите коли, защото уж замърсявали по-малко. Има и субсидии за ток от слънце и вятър и резултата от това е, че цялата индустрия, която произвежда нещо е изнесена извън ЕС и на места от 30 до 50% от младите на възраст между 20-30г стоят без работа благодарение на безумната зелена политика. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Много хубаво, че виждате конспирации. Но аз имам един въпрос. Защо в света дизеловите автомобили са под 10%, а в Европа са над 50% от общия брой? Да ви говори това че някой лапка милиарди за разработка на дизелови агрегати? Били чисти и икономични. Грънци. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Скоро и на говедата на задниците ще им сложат нивомер за количеството на CO2, което отделят и съответно е над нормата *** ще бъде пращано на касапина. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Французите се опъват, да не им спретнат нещо със Еърбасите или Сосиете, или Дойче Брадърс, че не успява да държи франсетата послушни ?Засега не отстъпваме, значи ще излезе някой черен европейски лебед. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Додж ползва дизелов двигател на VW, a Форд- на Пежо.Верно, че Европа е само по сини прашки, ами не само, ами усмихната е заела наведена поза, нищо че идват от завоя мустакати, превъзбудени бежанци. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години ква каубойска риза да извади като Европа е само по едни сини прашки на знаменца. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години "През септември агенцията за опазване на околната среда в САЩ обвини VW, че е манипулирала емисионните тестове на дизеловите си автомобили"Ами сега е време и ЕС да извади някоя и друга кирлива каубойска ризка...няма да търси дълго. Не може само да обръщаме и другата буза...еврейското правило ше е по удачно , там за зъбите... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Щото минават последни залози преди TTIP.Оправят си сметките един вид. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Що няма американски марки? Знаем че не правят твърде дизели, но да не би МАСовете има да са по чисти? отговор Сигнализирай за неуместен коментар