Производителят на луксозни автомобили Bentley мечтае с размах, когато си представя бъдещето на автомобилната индустрия. В това бъдеще компанията вижда интересна възможност за клиентите, които искат да разполагат с личен виртуален иконом.
Холограмният Джийвс от ХХІ век ще се прожектира директно в автомобила, ще сервира чаши шампанско, ще поднася букети рози или ще подава новия брой на вестник Times – поне такава е визията на графичните дизайнери на Bentley, пише The Drum.
Пред британския вестник The Mirror директорът по дизайна на Bentley Стефан Силаф коментира, че „свързаността и технологиите, които предстои да се разработят, ще се интегрират в купето и ще стават все по-важни“.
В един свят на автономни автомобили изглежда, че превозните ни средства ще получават човешко лице и личност, за да ни спестят странното усещане да диктуваме команди на телефона си.