"Великолепната седморка“, римейкът на популярния уестърн от 60-те години, оглави боксофиса в Северна Америка през първия си уикенд по кината, предава Bloomberg.
Лентата събра 35 млн. долара от продажбата на билети в САЩ и Канада, обяви ComScore. Филмът надмина по резултати новата анимация на филмовото подразделение на Time Warner “Щъркели“, която се класира на втора позиция. От своя страна Walt Disney пусна в ограничен брой кина спортната драма „Кралицата на Катве“.
Успехът на Sony с „Великолепната седморка“ идва след няколко не толкова добри представяния на компанията в боксофиса, включително с опита ѝ да възроди хита „Ловци на духове“ с изцяло женски състав в главните роли.
Базираното в Калифорния студио губи пазарен дял през последните няколко години. От началото на 2016 г. досега то стои на пета позиция в класацията на шестте най-големи филмови компании. Наскоро Sony отбеляза добри резултати с нискобюджетния филм на ужасите „Don’t Breathe”, който оглави боксофиса за две седмици.
"Великолепната седморка“ е създаден с бюджет от 90 млн. долара според Box Office Mojo и се очакваше да се класира на първо място в боксофиса с продажби от 51 млн. долара по данни на BoxOfficePro.com. Филмът си спечели предимно позитивни ревюта.
„Щъркели“ генерира 21,8 млн. долара, а очакванията на Hollywood Stock Exchange бяха за 31,7 млн. долара. Лентата струва на студиото 70 млн. долара за продукция по данни на Box Office Mojo, както и още милиони за маркетинг.