Веригата за бързо хранене McDonald`s в Германия ще предложи първия органик телешки бургер, съобщава Ройтерс. Мярката ще отговори на засиленото търсене на здравословни храни в световен мащаб.
Агенцията отбелязва, че с идването си новият изпълнителен директор Стив Истърбрук се зае да превърне McDonald`s в „модерна и прогресивна компания за бургери”. Промяната е продиктувана и от спадащите продажби, „изядени” от компании като Chipotle Mexican Grill, която от години предлага месо от животни, отглеждани без хормони и антибиотици.
Една от първите стъпки на компанията да обърне тренда беше направена през март. Тогава от ръководството й обясниха, че до две години ще спре да използва пилешко месо, отглеждано с хормони и антибиотици.
Сега от 1 октомври до 18 ноември в ресторантите в Германия ще бъде предлаган McB, сандвич приготвен със 100% органично телешко месо, идващо от ферми в Германия и Австрия.
Действията на веригата бяха приветствани от организации, защитаващи правата на потребителите, които отбелязват, че антибиотиците, използвани при отглеждането на животните, са в основата на растящ брой животозастрашаващи инфекции, устойчиви на лечение с антибиотици.