Американският старт-ъп Misfit Wearables, който обяви Китай свой приоритетен пазар, след като пусна фитнес тракер преди година, скоро може да се радва на по-голямо присъствие в азиатската страна. Това може да се случи благодарение на ново партньорство с една от китайските топ компании в сферата на технологиите, пише Wall Street Journal.
Misfit обяви, че е събрала 40 млн. долара финансиране от инвеститори, включително и от базираната в Пекин компания Xiaomi, която е третият най-голям дистрибутор на смартфони в света. Сред инвеститорите се нареждат GGV Capital, Shunwei Capital Partners, JD.com, Founders Fund, Khosla Ventures, Horizons Ventures и Nortwest Venture Partners.
Xiaomi, която миналата година беше оценена на 10 млрд. долара по време на кръг на финансиране, върви по стъпките на други китайски технологични гиганти, които инвестират в базирани в САЩ стартиращи компании.
Alibaba Group Holding инвестира в редица американски фирми, а наскоро и в Peel Technologies – компания, която превръща смартфони в дистанционни управления чрез мобилни приложение.
Въпреки че е изправена пред силна конкуренция от страна на FitBit, Misfit е представена в повече от 21 000 търговски обекта в 50 държави.
Устройството се отличава от останалите, защото може да се носи като медальон или като гривна. Освен това се радва на дълъг живот на батерията и е водоустойчиво. Устройството следи физическата активност на потребителя.
С новия кръг на финансиране идва и новото партньорство с Xiaomi и JD.com, която Misfit Wearables описва като „китайският Amazon”.
Тези две партньорства ще помогнат на Misfit да научи повече за дистрибуцията и производството от въпросните компании, посочва говорителят на фирмата. Misfit обаче отказва да коментира в детайли новите си договорки и не разкрива дали те биха довели до производството на нов тип устройство.