IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Twitter с нова функция за набиране на средства за президентските кампании в САЩ

Последователите на кандидатите за президенти вече ще могат да правят дарения и през мобилното приложение

17:32 | 15.09.15 г.
<p>
	<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Снимка: Ройтерс

Социалната мрежа Twitter представи във вторник функция, която позволява на кандидатите за президенти на САЩ и застъпническите им групи да събират пари директно чрез мобилното приложение, което прави по-бързо и лесно получаването на малки дарения от последователите, съобщава Associated Press (АР).

Президентските кампании в САЩ използват агресивно Twitter, за да разпространяват посланията си, особено по време на политически събития като републиканския президентски дебат в сряда вечер. Според компанията туитовете по време на дебатите по Fox News от 6 август са били видени повече 1 млрд. пъти в Twitter и в цялата интернет мрежа.

А в състезание, което вероятно ще струва повече от рекордните 2 млрд. долара от 2012 г., финансови средства се търсят зад всеки ъгъл.

Поне десетина кандидати за президент ще използват новата опция за набиране на средства веднага, казва Джена Голдън, директор на отдела за продажба на политически реклами на Twitter. Макар че кандидатите за Белия дом ще могат първи да се възползват от функцията, Голдън заяви, че услугата ще е достъпна и за местни и щатски кандидати.

„Възприемаме даряването на средства за кампания като един старомоден традиционен процес, тежък процес“, казва тя. „Това е невероятна възможност да го опростим и рационализираме“.

Политическите кандидати можеха да набират средства през Twitter, свързвайки се с уеб-базираните онлайн форми за дарение. Но за хората, ползващи мобилни устройства – а това са около 80% от потребителите на Twitter, преминаването през различни приложения и уеб страници беше неудобно.

“Twitter се превърна в успешен начин за набиране на средства в миналото и това прави социалната мрежа дори по-привлекателна за кампаниите, докато те се опитват да съберат ценни финансови средства“, казва дигиталният стратег Винсент Харис.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:38 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още