Сирма Груп Холдинг стартира дискусия с инвеститорите за актуализаця на стратегията за развитие на компанията през следващите пет години. Обсъждането ще продължи до края на март, а Investor.bg попита ръководството на компанията какво е новото в стратегията.
„Новото е именно старото, върху което дълги години са работили колегите в Сирма, но едва сега се разгръща пазарен потенциал за приложението му – облак, когнитивните бизнес технологии, обработка на огромни количества данни. Това са и трите основни стълба в стратегията на Сирма за развитие в близките години“, коментира Станислав Танушев, директор за връзка с инвеститорите на компанията.
Всичко това обединено води към „интелигентното предприятие“. „Мисията на Сирма е именно подпомагане на прехода на нашите клиенти към „интелигентното предприятие“. Ние сме убедени, че това е бъдещето на всяко дружество по света. Очакванията за развитие на пазара, заложени в анализа Gartner, съвпадат с горното наше мнение, като те сочат увеличаването на разходите за бизнес софтуер като водещия сегмент сред всички информационни и комуникационни технологии (ИКТ) разходи по света в близките пет години“, обясни Танушев.
Нова е визуализацията на облака на Сирма. Съставните части са изграждани дълго време – когнитивното ядро, функционалните модели и моделите на знанието. „Дълго време е акумулирана експертизата на Сирма в различните индустриални сектори. Положихме усилие за правилната визуализация на нашия облак – той обобщава инструментите, чрез които ние подпомагаме прехода към „интелигентното предприятие“, посочи още той.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.