Екип на Goldman Sachs и модните експерти от Teen Vogue обединиха сили за създаването на т.нар. „Teen Vogue – Goldman Sachs Love List” - списък на 50-те марки, които момичетата обичат, пише BusinessInsider.
Проучването е направено сред млади момичета, които познават добре марките, притежават техни стоки, говорят повече за тях и имат ясно мнение за това кои брандове са добри и кои не.
75% от марките, включени в списъка за 2013 г., отбелязват значителен напредък по някои показатели през 2014 г. Става дума за познаването им на национално ниво и по-голяма привлекателност.
За да избере 50-те топ марки, екипът на Goldman Sachs се е допитал до 1200 читателки на Teen Vogue за общо 350 бранда. Проучването се осланя на три показателя, всеки от които е с максимален резултат от 100 точки.
Две от метриките са стандарти – познаване и привлекателност. Първата показва дали потребителите познават марката, а втората – дали я харесват.
Третият показател носи името „от уста на уста“ и измерва колко от респондентите са обсъждали дадена марка с други хора, в сравнение с останалите брандове. Тази метрика е особено важна днес, когато момичетата използват все повече социални мрежи като Instagram и Pinterest, за да коментират модните си предпочитания.
Кои са десетте най-предпочитани марки от младите момичета можете да видите в нашата галерия!
преди 10 години Target не е модна марка, а супермаркет като Metro, но по американски. Не знам как е попаднал в списъка. Анкетираните вероятно пазаруват там. отговор Сигнализирай за неуместен коментар