IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Най-големите търговски провали за 2013 г.

Миналата година видяхме пускането на някои изключително добри продукти, но други се провалиха въпреки големите очаквания

11:20 | 05.01.14 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

През 2013 г. станахме свидетели на успешното пускане на някои изключително добри продукти на пазара, но видяхме и други, които се оказаха истински провали.

Зад създаването  на един продукт стоят огромни ресурси - стотици часове, прекарани в проучвания и разработки, милиони долари за маркетингови и рекламни кампании, както и нещо, което не бива да се подценява – дузина корпоративни егота и репутацията на компанията.

В тази връзка Market Watch ни среща с продуктите, които се появиха на пазара и към които очакванията бяха изключително високи, но в крайна сметка всичко завърши катастрофално за тях.

Големите провали в този списък се определят по три основни критерия. Първо, компанията производител трябва да е инвестирала значителни ресурси в развитието на продукта и в маркетинга.

На второ място провалът трябва да се е случил през 2013 г. и да изисква сериозен отговор от страна на фирмата. Не на последно място сгромолясването да е свързано с големи щети за компанията и нейната репутация.

Кои продукти успяха да влязат в тази толкова злополучна класация вижте в галерията!

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:43 | 06.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още