Покупката и притежаването на жилище неизменно са свързани с множество разходи, планиране, проучване и др. От значение е как ще изчислим и подредим разходите и плащанията навреме, за да сме сигурни, че целият процес на осигуряване на финансирането и самото закупуване ще минат без сътресения.
Въпреки това собствеността върху имота включва и редица други разходи, които настъпват след закупуването, а първоначалната вноска за имота и обслужването на ипотеката са само началото, пише SFGate.
Тези разходи е добре да се имат предвид още в началото, в момента на вземане на решение за покупка на жилище, тъй като много от тях продължават през целия период, в който сме собственици на имота, дори и след като е изплатена цялата ипотека.
Много собственици смятат, че ако купуват жилище, предназначено за отдаване под наем, те са „освободени“ от финансовата грижа за имота, тъй като наемателите ще поемат всички разходи.
Въпреки това има финансови задължения, които са изцяло за сметка на собственика. Вижте кои са седемте вида разходи, които наемателите не плащат и собствениците трябва да имат предвид още преди покупката на жилището.
Вижте тук разходите, които са изцяло отговорност на собствениците
преди 13 години Голямо преписване на статии от чужбина пада. Превеждаш и готово.Пишете за българската ситуация, тя е важната.- наемателя щял да се обади на хазяина, ако нещо не му работи - тези разходи са за сметка на наемателя- разходи за озеленяване, чистачка на входа, ток - също за сметка на наемателя- данъци - само данъка към местната община . А такса "битови отпадъци" която често е по-висока е за сметка на наемателя (нали той генерира отпадъците)- застраховка - обикновенно няма, освен ако имота не е купен с ипотечен кредит- брокерски - често пъти няма, защото страните се уговарят взаимно Общо взето български работи, но това е действителността отговор Сигнализирай за неуместен коментар