Повечето финансови консултанти биха ви препоръчали да вложите парите си в спестовни сметки, облигации или взаимни фондове. Това обаче не означава, че няма хора, които да са направили „големия удар”, залагайки на неконвенционални методи на инвестиране и влагайки парите си в смахнати инициативи.
Ето няколко примера от реалния живот, предоставени от FinancialEdge.
През 1999 година от разпродажба американец се сдобива с делва на цена 3 долара. По-късно той успява да я продаде за 44 100 долара, след като разбрал, че като нея има само още четири в целия свят. Краят на 90-те години пък се оказват наистина печеливши за онези, които са се били сдобили с кукли от серията Beanie Babies. Стрували едва няколко долара всяка, след спирането на производството им цената им скача до стотици долара за кукла.
На всички са познати и картичките с бейзболисти, някои от които струват стотици хиляди и дори милион долара за някои по-стари картички, издадени в ограничен тираж.
От събирането на антики до колекционирането на монети и наемане на крави под наем, инвестиционните страгегии с нестандартен характер едва ли могат да се опишат като безрискови, но все пак предоставят свежа алтернатива.
Предлагаме ви шест идеи, които са всичко останало, но не и традиционни инвестиционни стратегии. Много вероятно е за повечето от тях дори да не сте се замисляли. Ако сте заинтересовани, разгледайте галерията с алтернативни инвестиции.
преди 14 години Да добавя стари плочи, грамофон, редки самородни кристали и камъни. Поне аз това си колекционирам отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години "Изкупуване на интернет домейни" - звучи добре за всеки, който не е наясно с интернет бизнеса. Изкупуването на домейни на килограм беше модерно преди около 10 години и поведе след себе си редица съдебни дела. Изглежда привидно просто - купуваш домейн за 8$ и след това го продаваш за 1000$, или дори за 100 000 $. След появата на Google, Twitter и редица други подобни интернет марки стана ясно, че е по-важно да имаш добра идея , съдържание и стратегия за налагане на марката(сайта). А дали ще се казваш Туитър, Гугъл, Яндекс, Дигг (от digg.com - в превод копая) или нещо друго - няма особено значение. Замислете се - колко пъти на ден пишете хубав_и_атрактивно_домейн.ком за да видите какво ще излезе? Аз не помня такива случай... отговор Сигнализирай за неуместен коментар