Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) е била сезирана от "Мобилтел" заради това, че конкурентната й компания БТК разпространява реклама, с която заблуждава потребителите за предлаганата услуга Viva Free, обявявайки я като първия в България тарифен план без договор, съобщиха от мобилния оператор.
От "Мобилтел" настояват през КЗК за спиране на рекламата, което щяло да предотврати нелоялната конкуренция на телеком пазара, създадена от БТК чрез подвеждащата реклама.
Според Мтел в рекламата на Viva Free са налице две твърдения, които подвеждат потребителите.
Първото твърдение е, че Vivacom Free e мобилен план, който не е без договор, каквото е твърдението от рекламата. Макар и безсрочен, договор за услугата има и клиентът се обвързва с определени условия при сключването му.
Освен това той не е и първият мобилен план без срочен договор, като от Мобилтел съобщават, че още от ноември 2008 г. предлагат абонаментен план, който не е обвързан със сключването на срочен договор.
Освен това първият в страната оператор смята, че акцентът в рекламата за този тарифен план е върху липсата на договор, както и че това се прави за първи път у нас. От компанията посочват още, че в подробната информация за Viva Free в интернет страницата на БТК изрично се посочва, че ползването на тарифния план е обвързано със сключването на договор, което противоречи на твърденията в рекламата на Viva Free.


Желязков коментира кървавата атака в Сидни
Предупреждение от MI6: Русия е експанзионистична и ревизионистка заплаха
Трифонов: Това, че Асен Василев е излязъл с тънкото си гласче да пее химна - не го прави лидер на протеста
Близо три десетилетия след смъртта си Франк Синатра отново оглавява музисалните класации
Започват консултациите за съставяне на служебно правителство
Цената на петрола се покачва поради по-добро търсене от Китай
Най-слабите продажби на дребно в Китай след Covid усилват икономическите рискове
Франция иска отлагане на вота в ЕС по търговското споразумение с Южна Америка
Пета Ла Ниня за шест години ще наруши реколтите и веригите за доставки
Трудната истина зад Индо-Тихоокеанската стратегия на САЩ
Изтеглянето на милиони мотори показва големия проблем на съвременните ДВГ
Как Mercedes-Benz W124 постави еталон с „несъвършените“ си огледала
Полицията в Дубай се сдоби с най-откаченото Ferrari Purosangue
Нов радар за 230 000 евро всява ужас сред шофьорите
Смартфонът се оказва по-важен от двигателя
Шефът на MI6 предупреждава Путин: Няма да изоставим Украйна
Тръмп похвали мъжа, обезоръжил единия нападател в Сидни
Франция пусна най-дългия градски лифт в Европа
Бъди LIVE с Dnes.bg: Спечели билети за концерта на Hauser и още страхотни награди
Куба отложи партийния си конгрес заради икономическата криза
преди 14 години aristotel, Къде го видя този план - 200 мин. към всички оператори за такса 10 лв.? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Крайно време е всички да спазват правилата на лоялната конкуренция. Виваком отлично знаят, че офертата им е валидна само с договор, но това не им пречи да рекламират, че за пръв път в България предлагат тарифен план без договор. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Не съм сигурен, НО зная че М-тел винаги се закачат за нещо и винаги слагат прът в колелото на всички др. Още помня ИКОНОМИЧЕН план 18 лв. безплатно списание с реклами на М-тел и 0,120 на минута разговор. И затова веднага щом Тлобул влязоха на пазара преминах при тях и сега чакам да ми свърши договора с Глобъл и венга се прехвърлям при ВИВАТЕЛ. Не ми пука за нито един от тях, но 1 500 мин. към оператора си и 30 мин. към др. се нарича КРЕПОСТНИЧЕСТВО, а аз не се чуствам такъв, а гражданин макар, че правителството ни превръща в подАНИК.200 мин. към всички оператори и такса 10 лв. поне за сега и това ми стига, но уви идват избори и трябва някой да ги спонсорира :-)))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години БТК винаги са водили нелоялна конкуренция. Иначе няма как да просъществуват на пазара. отговор Сигнализирай за неуместен коментар