IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

IPO-то на Groupon през призмата на цифрите

Groupon се похвали с добър ръст на приходите, но призна известна нетна загуба за миналата година и първото тримесечие на 2011 г.

11:50 | 03.06.11 г. 3
Автор - снимка
Създател
IPO-то на Groupon през призмата на цифрите

След месеци на спекулации американската компания за интернет продажби с намаление Groupon най-накрая предприе първично публично предлагане с намерението да събере около 750 млн. долара.

В четвъртък Groupon се похвали с добър ръст на приходите, но призна известна нетна загуба за миналата година и първото тримесечие на 2011 г.

Wall Street вероятно ще помогне на Groupon да събере 750 млн. долара. Компанията, която отхвърли доста добра офертата да бъде погълната от Google по-рано тази година, посочва като най-големи рискови фактори силната конкуренция и младостта си. Въпреки това данните наистина дават добра представа за състоянието на компанията, пише zdnet.com.

Първичните публични предлагания на LinkedIn и Groupon се приемат като генерална репетиция за Facebook, когато компанията най-накрая реши да стане публична.

Предлагаме поглед над Groupon в цифри:

Към 31-и март компанията е разполагала с 7107 служители, спрямо 37 към 30 юни 2009 г.

В края на март потребителите на Groupon са били 83,1 млн., докато в края на юни 2009 г. -  малко над 152 хил.

Първичното публично предлагане на Groupon - 750 млн. долара.

Приходите на компанията към 31-и март са 644,7 млн. долара. Приходите за 2010 г. достигнаха 713,4 млн. долара.

Нетната загуба на компанията за 2010 г. е 413,4 млн. долара, докато за първото тримесечие на тази година нетната загуба възлиза на 113,9 млн. долара.

За първото тримесечие на 2011 г. пазарното разрастване на компанията се оценява на 208,2 млн. долара, докато за 2010 г. е било оценено на 263,2 млн. долара.

През първото тримесечие търговците, работещи с компанията, са били 56,781 хил., като за периода са продадени 28,1 млн. ваучери за намаления.

За привличане на потребители в Северна Америка през второто тримесечие на 2010 г. компанията е похарчила 18 млн. долара.

Брутната печалба за четирите тримесечия, завършващи на 31 март 2011 г., е 61,7 млн. долара.

Към 31-и март в касата на компанията е имало 7 млн. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:01 | 06.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

3
rate up comment 0 rate down comment 0
Ricco
преди 13 години
Освен това, за колко процента от компанията са тези 750 млн. долара??
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 0 rate down comment 0
Cognus
преди 13 години
"След месеци на спекулации американската компания за интернет продажби с намаление Groupon най-накрая предприе първично публично предлагане с намерението да събере около 750 млн. долара.""При първичното си публично предлагане Groupon събра 750 млн. долара."Въпросното предлагане все още не се е състояло. Все пак имате претенции за сериозна медия.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 0 rate down comment 0
marketleverage
преди 13 години
групон е в пъти по добро ипо от linkedin... имат булетпруф модел за печалба обвързан с потребителите... което го няма при линкедин
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още