Във връзка с динамиката на международните пазари, считано от 7 часа утре (10 март) „Лукойл България” понижава крайните заводски цени на горивата, съобщиха от компанията. Понижението е средно с 1,61%.
Цената на бензин А95 Н се понижава с 1,53% до 2314,8 лв./1000 л, а на бензин А98 Н – с 1,47% до 2410,8 лв./1000 л.
Поевтиняването при дизел Б3 е с 1,67% до 2401,2 лв./1000 л, а при евро дизела – с 1,66% до 2341,2 лв./1000 л.
При тази промяна на цените, с намалението си от 1,73%, цената на газьола става 2311,2 лв./1000 л.
От Лукойл посочват, че компанията следи постоянно международните котировки на горивата и има готовност да реагира при всяка промяна.
Днес стана ясно, че министърът на финансите Симеон Дянков е изискал анализ от експерти относно цените на горивата у нас спрямо тези в другите страни от Европейския съюз. Подобен анализ бил поискан и от страна на Трайчо Трайков.
Финансовият министър предположи, че на следващо или по-следващо заседание на Министерския съвет анализът ще бъде готов, пише БТА.
Министърът на финансите е категоричен, че не може да бъде намален акцизът на горивата, защото това е минимумът, който България трябва да изпълнява по предприсъединителната ни програма. Той за пореден път отбеляза, че имаме най-ниският акциз в целия ЕС.


Българинът е песимист по природа, не вярва нито в имотното си състояние, нито в благополучието си
Желязков коментира кървавата атака в Сидни
Предупреждение от MI6: Русия е експанзионистична и ревизионистка заплаха
Трифонов: Това, че Асен Василев е излязъл с тънкото си гласче да пее химна - не го прави лидер на протеста
Близо три десетилетия след смъртта си Франк Синатра отново оглавява музисалните класации
Чили избра най-десния президент след Пиночет, завивайки в орбитата на САЩ
Цената на петрола се покачва поради по-добро търсене от Китай
Най-слабите продажби на дребно в Китай след Covid усилват икономическите рискове
Франция иска отлагане на вота в ЕС по търговското споразумение с Южна Америка
Пета Ла Ниня за шест години ще наруши реколтите и веригите за доставки
Изтеглянето на милиони мотори показва големия проблем на съвременните ДВГ
Как Mercedes-Benz W124 постави еталон с „несъвършените“ си огледала
Полицията в Дубай се сдоби с най-откаченото Ferrari Purosangue
Нов радар за 230 000 евро всява ужас сред шофьорите
Смартфонът се оказва по-важен от двигателя
Графика от 19-ти век с предупреждение: 2026 г. ни чака финансова криза
Използването на социалните мрежи намалява концентрацията при децата
Шефът на MI6 предупреждава Путин: Няма да изоставим Украйна
Тръмп похвали мъжа, обезоръжил единия нападател в Сидни
Франция пусна най-дългия градски лифт в Европа


преди 14 години Не говорете глупости. Българина е работлив човек. Истината е, че му е писнало от ЛЪЖИ. 20 г. никаква промяна дори сме по-ЗЛЕ. Как го смятам ли разходете се сред народа и виште как живеят чорбаджилъка, и как се отнася с обикновенния човек - я ЧУПКА бе, ако не си съгласен отвън пред портала има още 100 човека и чакат за работното ти място.. СОФИЯ не е България, но там живеят мошенниците и там се печатат медиите. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Дано побликуват този анализ та да го видим ! От него, ако е коректно направен ,ще видим " кой кум , кой сват "! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години това отговаря на много въпроси и дава ясна представа защо коментарите ти са така продуктивни. ами в такъв случай ще ти поднеса извиненията си. на тази работа едва ли може да има големи разминавания в продуктивността. все пак ограничен е ресурсът, с който се работи отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Да занимавал съм се ...на околовръсното съм бил тр...т. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години кое е глупост? това, че не работим дори на средно ниво? това, че работим с допотопни технологии (с минимални изключения)? ти занимавал ли си се с бизнес някога? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Aбсолютни глупости са това за продуктивноста на българина. Но то е ясно толкова ниско сме паднали, че няма накъде повече... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години в огромната си част заплатите са толкова ниски заради НИСКАТА продуктивност на хората, които ги изкарват отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години А бе намаление , после ще кажат че това ги е спряло да инвестират в екология и трябва да вдигнат цената спешно с 15 % , същите простотии като ерп тата. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Това намаление продиктувано от натиск на правителството. Но съвсем скоро пак ще продължи увеличението и то е неизбежно. Пак казвам тук при нас ЗАПЛАТИТЕ са изключително ниски, а цените ни са точно като европейските. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Като не може да се намаля акциза, нека намали ддс-то... отговор Сигнализирай за неуместен коментар