Авто Юнион груп отчита 20% ръст на консолидираните продажбите до 104 млн. лв. за 2010 г., показва отчетът на дружеството, публикуван чрез БФБ-София.
Консолидираната печалба на автодилърския холдинг намалява със 76% на годишна база до 722 хил. лв. за 2010 г.
Дружеството е част от групата на Еврохолд България АД.
Към края на 2010 г. Авто Юнион Груп има пазарен дял от 12,3%, сравнено с 11,5% през 2009 г., се казва в отчета на дружеството.
Авто Юнион постигна и втори място сред дилърите на мотопеди с марките си Пиаджо, Веспа и Джилера.
"Пазарът на нови автомобили според Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България е приключил с 18 820 продадени нови автомобили през 2010 година, което е спад от 27% в сравнение със спад на продажбите на групата от само 21%, което води и до по-високия пазарен дял на Авто Юнион Груп", споделят от дружеството.
На БФБ-София се търгуват облигации, издадени от Авто Юнион Груп.
Свързани компании: