IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

„Пикадили” планира 100 млн. лв. инвестиции в нова „кеш енд кери“ верига

Първият магазин от веригата ще отвори в София в началото на декември; инвестицията в него е над 16 млн. лв.

17:42 | 11.10.10 г.
Автор - снимка
Създател
„Пикадили” планира 100 млн. лв. инвестиции в нова „кеш енд кери“ верига

Веригата хипермаркети „Пикадили” планира да инвестира 100 млн. лева в развитието на своята нова верига магазини от типа “кеш енд кери“ до 2013 г., казаха от компанията за Investor.bg.

Първият хипермаркет от новата верига, която ще се развива под марката „Темпо“, е планирано да бъде отворен на 2 декември в София. Инвестицията в него ще бъде над 16 млн. лева, уточниха от компанията.

Той е част от „Ритейл Парк Средец“ и ще бъде разположен на 10 000 кв.м. търговска площ. Магазинът ще предлага над 60 хил. хранителни и нехранителни стоки.

„Кеш енд кери“ продажбите представляват тип търговия на едро, при която в определени хипермаркети малките търговци могат да закупят стоки от производителите. От компанията казват, че за разлика от други вериги от типа, той няма да работи на принципа на карти за членство, „така че всеки ще има възможност да пазарува отделни продукти, а не само стоки на едро“.

Хипермаркетът ще разкрие над 450 работни места.

„До 2013 г. са планирани общо пет магазина „Темпо“ в градовете с над 100 хил. души“, казаха от „Пикадили“ за Investor.bg.

Компанията развива веригата „Темпо“ на пазара в Сърбия, като в момента тя разполага с обекти на територията на Сърбия, Босна и Черна гора.

След като стана част от сръбската Делта Макси, „Пикадили“ представи няколко нови формата магазини, които започна да развива у нас.

Преди година от компанията обявиха, че ще започнат да развиват своя франчайз мрежа.

Наред с това веригата започна развитието и на мрежа малки квартални магазини от типа corner shop под марката „Пикадили експрес”.

„В момента „Пикадили“ разполага със седем обекта от типа corner shop, като шест от тях са в София и един във Варна. Инвестицията в "кварталните магазини" досега възлиза на 3 млн. лева“, уточниха от компанията.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:43 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още