На пазара на молове в Букурещ, в който местни и чуждестранни инвеститори наляха над 1,1 млрд. евро, нещо се случва всяка седмица – един магазин отваря, друг се мести, трети затваря, но като цяло бизнесът върви, пише Ziarul Financiar.
За да анализират в какво състояние са тези проекти, как се приспособяват наемателите в тях и какви са тенденциите в потреблението, от местното списание Business Construct периодично анализират ситуацията с вакантните площи в моловете.
Първата стъпка е предприета през април, когато около 171 обекта в 8-те мола в румънската столица са били свободни.
Четири месеца по-късно, в средата на август, този брой е нараснал с 18% до 202 обекта, като в шест от осемте търговски центъра свободните площи нарастват.
Като цяло осемте мола имат приблизително 1000 обособени площи за магазини, сочат данните, предоставени от техните мениджъри, което означава, че всеки пети магазин в тях е свободен.
Само два от моловете в Букурещ могат да се похвалят с подобрение на ситуацията спрямо април - Bucuresti Mall в квартал Витан, който беше първият мол в Румъния, има само 6 празни обекта спрямо 7 през април, а в Sun Plaza броят на свободните магазини е намалял от 24 на 17.
преди 14 години Я пребройте празните помещения в нашите молове!Над 20% са! Или това не е новина за нас вече... отговор Сигнализирай за неуместен коментар