IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

BMW остана най-добрата премиум марка автомобили и през първото тримесечие

Базираният в Мюнхен производител Automotive Group е продавал 452 хил. коли от едноименната марка в световен мащаб

19:15 | 14.04.15 г.
Автор - снимка
Създател
BMW остана най-добрата премиум марка автомобили и през първото тримесечие

BMW AG защити позицията си на най-добрата премиум марка автомобили в света през първите три месеца на годината, стимулирана от силните продажби на своята спортна серия X5, предава MarketWatch.

Базираният в Мюнхен производител Automotive Group, в състава на който попадат марките BMW, MINI и Rolls-Royce, остана пред конкурентите си от Audi AG, подразделение на Volkswagen AG, и Mercedes-Benz, собственост на Daimler AG, в напрегната надпревара за първото място в глобалната луксозна автомобилна индустрия.

BMW заяви във вторник, че е продавала 451 576 коли от едноименната марка в световен мащаб през трите месеца до края на март, което представлява увеличение от 5,4% спрямо година по-рано. Най-силният ръст на продажбите е било в САЩ, където търсенето е нараснало с 8,4% през първото тримесечие. Продажбите на BMW-та са се повишили с 5,8% в Европа и със 7,6% в Китай.

"Успоредно със стремежа от серията нови продукти през тази година, аз съм убеден, че ще постигнем целта си за предоставяне на повече средства на клиентите тази година, отколкото когато и да било", каза Иън Робъртсън, член на Борда на BMW, отговарящ за глобалните продажбите и маркетинга.

Въпреки че BMW защити лидерството си, тя продължава да расте по-бавно, отколкото конкуренцията, позволявайки на Audi и Mercedes отново да намалят разликата, която разделя на трите най-големи производители на луксозни автомобили в Германия.

Audi съобщи през тази седмица, че е продавала 438 250 автомобила в световен мащаб през първите три месеца на годината, което представлява увеличение от 6,1% на фона на силното търсене на модела Q5 SUV в САЩ и Германия.

Най-бързо растящата луксозна марка обаче остава Mercedes-Benz, който е продала 429 602 автомобила през първите три месеца на годината, което представлява увеличение от 14,8% спрямо предходната година. Mercedes се възползвала повече от своите съперници от възстановяването в Европа, където продажбите се увеличиха с 16%, а освен това отчете и печалба от 16,6% в Китай.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:22 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от виж още

Коментари

Финанси виж още