Нова ПР агенция с бранда "Параграф 42" си поставя за цел да обърне по-силно внимание на измерването и оценката на ефективността.
Създателите на агенцията - трима професионалисти в комуникациите в България - Гергана Иванова, Радослав Бимбалов и Александър Христов, смятат, че именно това ще даде повече добавена стойност на комуникациите и ще развива целия пазар, като позволи вложените инвестиции в PR да бъдат по-добре аргументирани. Нещо повече, според тях това ще доведе до постигането на дългосрочни и устойчиви резултати за кампаниите във всяка сфера, от което ще спечели цялото общество. Въпреки това "Параграф 42" ще предоставя целия спектър от ПР дейности.
Измерването и оценката на ефективността в PR ще се осъществява благодарение на специално разработени методики в съответствие с водещите международни стандарти. Предпоставка за добри резултати е и дълбокото познаване за обществените, политическите и бизнес процеси и на енергията от опита на екипа.
Гергана и Родослав, които са и управляващи партньори на The Smarts, както и Александър, ще разчитат в начало и на подкрепа на екип от останалите агенции от семейството на The Smarts, поясни пред Investor.bg Христов, който ще е управляващ директор на Параграф 42.
„Имаме амбицията да даваме идеи, които надхвърлят очакванията. Ще аргументираме тези идеи със задълбочени анализи. Ще заставаме зад силни и ясни позиции, които ще обединяват оценка на ПР кампаниите и предложения за усъвършенстване на комуникациите. И ще се стремим да постигаме точност и обективност и повече стойност за инвестираните в ПР средства“, казват основателите на агенцията.
„А защо "Параграф 42"? Защото ще се опитваме да дадем отговори на много въпроси, а не да се лутаме. И защото отговорът не винаги е във въпроса. Даже много рядко е там. Едва ли ще открием универсалния отговор. Но ще опитаме“, пише в своя профил във Facebook Христов.