IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Нова PR агенция поставя във фокуса измерването и оценката на ефективността

Това ще даде повече добавена стойност на комуникациите и ще развива целия пазар, смятат създателите на "Параграф 42"

14:33 | 22.05.17 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	Гергана Иванова, Радослав Бимбалов (вляво) и Александър Христов. <em>Снимка:&nbsp;Параграф 42</em></p>

Гергана Иванова, Радослав Бимбалов (вляво) и Александър Христов. Снимка: Параграф 42

Нова ПР агенция с бранда "Параграф 42" си поставя за цел да обърне по-силно внимание на измерването и оценката на ефективността. 

Създателите на агенцията - трима професионалисти в комуникациите в България - Гергана Иванова, Радослав Бимбалов и Александър Христов, смятат, че именно това ще даде повече добавена стойност на комуникациите и ще развива целия пазар, като позволи вложените инвестиции в PR да бъдат по-добре аргументирани. Нещо повече, според тях това ще доведе до постигането на дългосрочни и устойчиви резултати за кампаниите във всяка сфера, от което ще спечели цялото общество. Въпреки това "Параграф 42" ще предоставя целия спектър от ПР дейности.

Измерването и оценката на ефективността в PR ще се осъществява благодарение на специално разработени методики в съответствие с водещите международни стандарти. Предпоставка за добри резултати е и дълбокото познаване за обществените, политическите и бизнес процеси и на енергията от опита на екипа.

Гергана и Родослав, които са и управляващи партньори на The Smarts, както и Александър, ще разчитат в начало и на подкрепа на екип от останалите агенции от семейството на The Smarts, поясни пред Investor.bg Христов, който ще е управляващ директор на Параграф 42.

„Имаме амбицията да даваме идеи, които надхвърлят очакванията. Ще аргументираме тези идеи със задълбочени анализи. Ще заставаме зад силни и ясни позиции, които ще обединяват оценка на ПР кампаниите и предложения за усъвършенстване на комуникациите. И ще се стремим да постигаме точност и обективност и повече стойност за инвестираните в ПР средства“, казват основателите на агенцията. 

„А защо "Параграф 42"? Защото ще се опитваме да дадем отговори на много въпроси, а не да се лутаме. И защото отговорът не винаги е във въпроса. Даже много рядко е там. Едва ли ще открием универсалния отговор. Но ще опитаме“, пише в своя профил във Facebook Христов.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:30 | 08.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още