Джеф Грийн е телевизионен и филмов продуцент, търговец, мениджър, предприемач, както и интернет експерт с богат международен опит. Той е изпълнителен продуцент на Bloomberg TV България от старта на канала и е базиран в София. Грийн е участвал във всички аспекти на телевизионния бизнес. Бил е ТВ и филмов продуцент в Hollywood Media Bridge, а преди това - изпълнителен продуцент по спорта в Al Jazeera America. В периода 2006 - 2011 г. Джеф Грийн е изпълнителен директор за Източна Европа на Universal Pictures. Между 2006 и 2008 г. той е творчески директор на Epsilon, отговорен за регионите EMEA и APAC. Грийн е ключова фигура при старта на MSNBC през 1996 г. Интервюто е в новия брой на списание Forbes:
Г-н Грийн, каква е спецификата на това да правиш телевизия в Източна Европа? Как оценяте българския телевизионен пазар и къде според вас се позиционира на него Bloomberg TV?
Българският ТВ пазар винаги е предлагал богат избор от политематични развлекателни канали. Bloomberg е марка, която е синоним на глобалния бизнес и горещите финансови новини, експертните мнения и задълбочени анализи, базирани на данни.
Със старта си миналата година Bloomberg TV Bulgaria, с локализираните си новини, както и с глобалния си поглед върху икономиката, беше фактор за сериозна промяна на пазара. Някой би казал, че това е нишов канал и наистина, ние привличаме влиятелната аудитория, но бизнесът има отражение върху живота на всеки. Телевизията е позиционирана така, че да е интересна за широката публика, а не само за инвестиционната общност. Основните неща, които характеризират канала, са безпристрастността, качеството, анализът и като цяло журналистиката, базирана на данни.
Кои са тенденциите, които според вас оказват най-голямо влияние върху телевизиите? Смятате ли, че традиционната телевизия може да бъде напълно изместена от онлайн медиите и излъването в интернет?
В САЩ, откъдето съм аз, една от тенденциите, които сериозно разместиха традиционния телевизионен пазар, е „рязането на кабела“ – или практиката зрителите да се отказват от абонамента си към кабелните мрежи, за да се насочат към по-евтината услуга на съдържание, излъчвано на живо онлайн. Докато част от индустрията изразява притеснения от тази промяна, ние в Bloomberg работим с визията, че силното съдържание винаги ще бъде двигател на търсенето на потребителите. Медийните компании като нашата, които имат конкурентни мултиплатформени предложения – в дигитална, печатна, телевизионна, радио и събитийна среда – са в силна позиция. Ние можем да предоставяме важно, ценно и богато съдържание на потребителите. Работихме целенасочено, за да привлечем аудиторията си от бизнес мениджъри на глобално и локално ниво, изградихме силно портфолио от продукти, които „говорят“ директно на различните сегменти от аудиторията. Генералната ни цел е да предоставяме съдържение на публиката, когато тя има нужда от него, на която платформа предпочита.
Тази година организирате Bloomberg конференция The Next Big Thing, какво можем да очакваме от нея?
С първата конференция The Next Big Thing, чиито домакини са Bloomberg TV Bulgaria и Bloomberg, ще отбележим и първата годишнина от старта на българския бизнес канал. Много сме ентусиазирани, защото с такова мащабно събитие ще съберем на едно място
бизнес мениджъри, финансисти, инвеститори, полици и влиятелни фигури от частния и публичния сектор. В дискусията мнения ще изразят водещи икономисти на глобално ниво, топ финансисти, предприемачи, учени и разбира се, редактори от Bloomberg.
Очакваме главния макроикономист на Bloomberg Дейвид Пауъл и други колеги, проф. Вал Маринов от Центъра за научни изследвания и инженерство в университета на Северна Дакота, д-р Валери Сербезов, основател на Nanotechplasma, макроикономистът Евгений Кънев от Maconis, топ банкери от България и още много силни панелисти.
Дискусията ще се насочи към глобалните икономически тенденции и тяхното влияние върху българската икономика. Но най-актуалната информация можете да откриете на tnbt.bloombergtv.bg.
преди 8 години Каква точно сериозна промяна?На кой точно пазар?Защото тук в България ако не работиш за мафията зад Делян Пеевски и Доган или нямаш силен гръб в лицето на някоя също толкова безскрупулна масонска ложа е невъзможно да си значим фактор за каквото и да било. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Аха , много са обективни блумбъргови... отговор Сигнализирай за неуместен коментар