Най-често жалбите на посетителите в хотелите по Черноморието, предлагащи услугата „ол инклузив”, са за условията в хотелите, а не толкова за храната.
„Основно жалбите не са за храната, а за условията в хотела – стаи и басейни“, коментира пред „Фокус” д-р Георги Митев, директор на регионалната структура на агенцията по безопасност на храните в Бургас.
В Агенцията се получават около 10-15 жалби на ден, уточни той и посочи, че най-общо се разминават представите на хората с това, което получават в действителност.
Агенцията по храните в Бургас през изминалата седмица е извършила 19 проверки на хотели, които предоставят услугата „ол инклузив”, като не са констатирани сериозни нарушения.
От Агенцията правят и проверки на менютата в заведенията за изискването те да съдържат алергените в храните.
„Въпреки първоначалната реакция на бизнеса, за това, че ги затормозяваме по този начин, всички се опитват да бъдат стриктни. Почти навсякъде има обозначени алергени”, категоричен бе д-р Митев.