Да бъде намерен баланса между екологията и бизнеса, призова председателят на Българската хотелиерска и ресторантьорска организация пред „Нова телевизия”. Той посочи пример от САЩ, където съвет, в чийто състав влизат представители на туристическата индустрия и екологичните организации, определя съдбата на спорни проекти.
Председател на съвета постановява какво да се случи на базата на аргументите на двете страни и неговото решение не се обжалва и коментира.
Рагин посочи още, че чужди експерти оценяват много високо туристическата инфраструктура у нас и са коментирали, че самите ние си вредим с негативни коментари за обслужването, легловата база и т.н.
За да се подобрят нещата в туристическия сектор е необходимо още създаването на специално министерство, защото в момента дейностите са разпръснати в различни държавни структури, което е неефективно.
Допълнително са нужни и още средства за реклама. Рагин предложи 1% от оборота на туристическата индустрия да отива за реклама на България в чужбина и отделно 1% от оборота – за реклама на туризма в България.
Всички държави на Балканския полуостров поставят туризма като приоритет, посочи още експертът. България не бива да изостава от тях, ако иска и тя да печели средства от този отрасъл, препоръча още експертът.
Благой Рагин посочи още, че евтините самолетни връзки също са стимул за развитието на туризма. Според него евтините билети за дестинацията Белград – Париж са предизвикали бум на уикенд почивките в Сърбия. Заради евтините билети значително са се повишили приходите за „Златна Прага”.
Обектът „Сердика” в българската столица също има потенциал за развитие, смята експертът.
преди 10 години Абе незнам, какво имат предвид тия, ама знам, че на София и предстои един силен бизнесоекологичен срив отвътре, щото хората взеха да си надничат в спалните от терасите на жилищата си. отговор Сигнализирай за неуместен коментар