Минималната работна заплата ще нарасне до 610 лв. от 1 януари 2020 година. Размерът й ще се повиши е 50 лева или с 8,9% в сравнение с настоящата година, реши правителството.
За повишаването на минималната работна заплата на 610 лв. способстват икономическото развитие, устойчивите темпове на ръст на БВП, увеличаване броя на заетите и отчетеното повишаване на средната работна заплата за страната, посочва се в мотивите към решението на кабинета.
Предлаганият нов размер на минималната работна заплата от 610 лв. ще има благоприятно въздействие върху вътрешното търсене, заетостта и жизненото равнище на най-нискодоходната част от работната сила.
От 1 януари минималната работна часова заплата ще бъде 3,66 лв., посочват от пресцентъра на Министерския съвет.


20 пияни и дрогирани водачи спипа КАТ за ден
Арестуваха млад мъж с амфети във Варна
2000 машини за вота на 25 октомври са в пълна изправност
Арестуваха 18-годишен варненец с кока зад волана в Шумен
Йотова: Заплахите са пряко следствие от липсата на възможност за мирно уреждане на конфликта
България скоро може да има фабрика за зелени полупроводници
Тед Сарандос за следващия етап от растежа на Netflix, част 2
Купувачите у нас се отдръпват от имоти "на зелено", вторичният пазар набира сила
Тед Сарандос за следващия етап от растежа на Netflix, част 1
Целта за растеж на Китай се превърна в капан за Си Дзинпин
Porsche ще съкрати 40% от шефовете и ще вдигне цените
MINI показа нов приключенски Countryman
VW изпече новия си електрически SUV
Легендарният пикап на Пабло Ескобар предизвика спор
Новите коли на BMW вече оценяват шофьорите си
F-16 Block 72 направи първия си полет: какво може най-новата версия
Том Круз затрупа с похвали Кейт и Уилям
Били Айлиш вече е с коса Пъмпкин Спайс
Черно море е едно от направленията, в които Русия активизира дейността си
Масирана руска ракетна атака срещу Прилуки: Броят на жертвите нараства до 14, 50 са ранени