Обединението ДЗЗД „ХЕМУС БГ“ и „ТАШЯПЪ ИНШААТ ТААХХЮТ САНАЙИ ВЕ ТИДЖАРЕТ“ АД дават най-ниска цена за проектирането и строителството на участъците от магистрала “Хемус” съответно от Ябланица до разклона за Угърчин и оттам до разклона за Плевен и Ловеч.
Това стана ясно по време на отварянето на ценовите оферти на участниците във втория етап от процедурата за доизграждане на 60 км от магистралата.
ДЗЗД „ХЕМУС БГ”, в което влизат „ИСА 2000“ ЕООД и „ОРС Инфраструктура“ ООД, предлага да проектира и изгради първия участък – от Ябланица до разклона за Угърчин, за малко под 254 млн. лева без ДДС. Максималната договорна цена т.е. цената, която се явява горен праг по Закона за обществените поръчки и включва и непредвидените разходи по осъществяването на проекта, над който е невъзможно увеличение на цената по договора, е над 274,5 млн. лева, съобщават от Министерството на регионалното развитие и благоустройството.
За същата позиция офертата на Обединение “АМ Хемус Лот 1”, в което участват „Джи Пи Груп” ООД, „Конструксионес Табоада и Рамос“ ООД, „МР Сивил Уъркс“ ООД и „Трансконсулт-22“ ООД, е за 277,4 млн. лева при максимална договорна цена от малко под 298 млн. лева.
Серениссима Конструциони СПА предлага да осъществи проекта за малко под 293,7 млн. лева при максимална договорна цена от 314,26 млн. лева, а ДЗЗД „ХЕМУС МППА 2015“ („Метростав“ АД, „Понсстройинженеринг“ ЕАД и „Пътстройинженеринг“ АД) – за малко под 378 млн. лева при максимална договорна цена от 298,5 млн. лева.
Офертата на Обединение „Хемус Ябланица“, което включва „Трейс Груп Холд“ АД и „Станилов“ ЕООД е за 319,4 млн лева при максимална цена почти 340 млн. лева, а на ДЗЗД Консорциум „КОРСАН-СК13”, в което участват „СК-13 Пътстрой“ АД и „Корсан-Корвиам Констръкшън“ АД, е за 369,8 млн. лева при максимална договорна цена от 390,4 млн. лева.
За втория участък – от разклона за Угърчин до разклона за Плевен и Ловеч, „ТАШЯПЪ ИНШААТ ТААХХЮТ САНАЙИ ВЕ ТИДЖАРЕТ“ АД предлага да осъществи проекта за почти 429,5 млн. лева при максимална договорна цена от малко над 450 млн. лева.
Офертата на АСТАЛДИ ЕС ПИ ЕЙ АД за същия участък е почти 707 млн. лева, а на Обединение „ПСТ Хемус 2“, в което влизат „ПСТ Груп“ ЕАД, „Хидрострой“ АД, „Пътстрой Бургас“ ЕООД и „Евро Алианс Тунели“ АД, е за 479,3 млн. лева.
КОНСОРЦИУМ „ХЕМУС 1 -2015“, в който участват ГБС Инфраструктурно Строителство“ АД, „Пътстрой-92“ АД и „Геострой“ АД, предлага да осъществи проекта за 570,8 млн. лева при максимална договорна цена от 591,3 млн. лева, а „ДЖОЙН ВЕНЧЪР КОНДОТЕ – МОНОЛИТ“ ДЗЗД („Сочиета Италиана пер Кондоте д’аква“ С.п.А. и „Монолит София“ АД) – за 476,1 млн. лева и максимална договорна цена от 496,7 млн. лева.
преди 9 години Еми нормално... при положение, че поръчката пак е дадена на фирмите на Тлъстия, цената ще е раздута до максимално възможното! На Прасето копанката трябва да се пълни редовно, за да не *** и да не смущава спокойствието на Вожда! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Ииииииии победителят е Пеевскиииии,собственика на Бойко и Цацаров отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Наистина километър строителство на наши магистрали е необяснимо скъпо! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години отговор Сигнализирай за неуместен коментар