На 30 септември изтича срокът за подаване на коригиращи декларации от физическите и юридическите лица, съобщиха от Националната агенция за приходите (НАП). Гражданите и фирмите имат възможност еднократно да коригират данните, посочени в годишната декларация за облагане на доходите на физическите лица и формуляра за облагане с корпоративни данъци на юридическите.
Това става с подаването на еднократна коригираща декларация, след изтичане на срока за подаване на годишната данъчна декларация, но преди 30 септември на текущата година за промени, свързани с декларираните данъци от предходната година.
Информация за попълване и подаване на данъчни и осигурителни декларации и внасяне на суми към бюджета може да се получи в сайта на приходната агенция или на телефона на НАП.


Над 204 тона стоки от трети държави не са допуснати в България през септември
Басейн „Делфини“ възобновява работа от 10 октомври
Нови изследвания: Цар Самуил бил висок едва 153 см
Изтича срокът за деклариране на дължими данъци за третото тримесечие на 2026 г.
5257 фиша и 436 акта написа КАТ за ден
Напрежението в Черно море удря джоба на потребителя с по-скъпи стоки в магазина
Потайният лидер на хутите, който сее хаос в Близкия изток
Споразумението за международните активи на "Лукойл" е изтекло, обяви Carlyle
Китай може да даде глътка въздух на Европа при електромобилите
Джейми Даймън: Ако опитате да надхитрите пазара, ще загубите
Китайската марка, която вози Си Дзинпин, дойде и в България
Volvo с проблеми при старта на EX60
Бизнесмен загуби над 90 скъпи коли заради измама
BYD иска да е №1 в света и без втория най-важен пазар
Джеръми Кларксън ще „отглежда“ части за своя Jaguar
Тайната на дългия живот - да си жена от Сардиния, където 13,8% от дамите достигат 100 г.
Проф. Александрова за чумата: За България няма повод за притеснение
Черно море е под заплаха, но кой гарантира сигурността на корабоплаването?
преди 7 години Хич не се усмихвай мазно :) Никой нищо не ти дължи..... отговор Сигнализирай за неуместен коментар