Нов постоянен търговски шоурум за български стоки ще заработи в Москва. Това информират в писмо до Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) организаторите от руската компания „ООО Джей енд Джей“.
Обектът е част от територията на утвърдилия се като основна площадка за осъществяване на търговка дейност агроклъстер „Фуд Сити“ в руската столица. Целта е да представя български производители и да увеличи износа на страната ни към Руската Федерация, посочва се в съобщението на агенцията.
Шоурумът „Търговски дом България“ представлява изложбен павилион от 60 кв.м, разположен е на една от главните алеи, непосредствено срещу изложбен павилион „Москва“.
Павилионът може да осигури благоприятни условия за българските производители при реализирането на продукцията им на територията на Руската федерация, развитие и увеличаване на износа, осигуряване на пълна логистична поддръжка от производителя до крайните потребители (вкл. митница, лицензи, сертификати, продажби и маркетинг услуги).
Компаниите получават възможност за установяване на директен контакт с производители, търговци и клиенти в Русия. Те ще могат да прескочат веригата от посредници и да предоставят на крайния купувач качествени продукти на конкурентни цени.
„Фуд Сити“ в Москва е най-големият търговски център за храни, хранителни продукти и стоки на Европа и Русия. Той включва два търговки комплекса, офис, хотел, складови комплекси, също и ледогенераторни помещения, паркинги за товарни и леки автомобили.
На „Фуд Сити“ се очаква да бъдат представени над 100 руски провинции и градове, и над 35 държави. Българското участие се организира от руската компания „ООО Джей енд Джей“, която е представена и у нас от „Джей енд Джей България“ ООД.