Мобилните приложения стават все по-важни за туристическия сектор в Китай. Нов доклад на мозъчния тръст L2 показва, че приложенията на хотелите са довели до значителен ръст на туристическия онлайн пазар, пише Red Luxury.
60 на сто от хотелските брандове в страната имат “някакъв вид мобилно присъствие”. Очаква се туристическият онлайн пазар да се разрасне до 73% до 2018 г.
33 от марките, включени в проучването, имат собствени мобилни приложения на английски език, предлагани в китайски магазини за приложения
Всеки месец туристическите приложения в Китай достигат до невероятните 90 млн. души.
Всъщност мобилното присъствие е необходимо на хотелите, за да постигнат успех на китайския пазар.
Същевременно благодарение на широколентовия достъп традиционните туристически агенции губят своя дял от онлайн резервациите - голяма възможност да образоват новите туристи за определени марки.
Въпреки че качеството на обслужване от страна на хотелските приложения е значително по-ниско от предлаганото от онлайн туристическите агенции, тези апликации дават възможност на хотелите да си осигурят по-голям брой преки резервации на китайския пазар.
Вътрешният туристически пазар в Китай се очаква да надмине този на САЩ до 2030 г. Благодарение на този бърз растеж туристическата индустрия също се променя. Международни хотелски вериги като Hyatt Hotels и Hilton Worldwide засилват присъствието си в Китай.
Въпреки значителното присъствие на международните търговски марки обаче местните хотели остават наистина важни за пазара и се радват на огромен растеж.