Коментирани статии
-
Икономическата програма на Тръмп е опасна за САЩ и света, според нобелови лауреати
коментира в статия | 28.06.2024, 11:22
Сащ се нуждаят от деварвация на долара и то голяма, трябва да се откажат от данъците които се събират за издръжка на държавата. С тези високи данъци те не могат да обърнат потока на инвестициите към собствената си икономика, а това е от което имат нужда най много. Какви нобелови лауреати искат да изгасят икономическия двигател - инфлацията. Обратното - те имат нужда от прогамирана, зададена по дефолт годишна инфлация чрез математически модел равна на средно претеглената историческа стойност . -
ЕС започна война, която не може да спечели
коментира в статия | 22.06.2024, 23:08
До: sssaaa, китайците острова ще го присъединят само след като онези упорито им се молят поне 3 години. -
ЕС започна война, която не може да спечели
коментира в статия | 22.06.2024, 22:56
До: Jorro, да точно така е, те искат да изнасят за там, но не искат да внасят от там. Китайските коли не са евтини въобще и няма как да са изненадващо свръх конкурентни. В Китай стандарта е висок дори за САЩ и пазара е много по платежеспособен. Работят всички които са в градовете, никой не е без работа и заплатите са 1500 - 2000 долара. 70% от населението в САЩ е с годишен доход под 10к. долара. Китай е пазар на който се печели повече и по лесно отколкото в САЩ. Факти само. -
Европейските производители остават встрани от бума при соларните модули
коментира в статия | 22.06.2024, 23:14
До: zelka007, европейски панели въобще няма, как да са по добри от китайските като не съществуват ? Всяко едно нещо за го произвеждаш се почва от производство което не е автоматизирано и трябва да е на ръка, ако нямаш изобилие от нея съответно не може да започнеш. А трябва и да е дисциплинирана, а не индуси които не може да ги накараш да се мият. -
Може ли в дългосрочен план да има кооперация на производства между САЩ и Китай?
коментира в статия | 29.05.2024, 06:28
Индия е по малко деиндустриализирана от САЩ . С мита няма да стане, само реалната стойност на долара може да помогне за обратна индустриализация. Повечето щати са с китайски стандарт, като се изключат Тексас и Калифорния. 70% от населението е с под 10 хиляди доход на година. Като стане по евтино да се произвежда в САЩ, ще се появят китайски фирми с китайски собственици на средствата за производство, но по добре смяна на технологиите. -
Какъв ефект ще имат повишените мита за китайски електромобили в САЩ
коментира в статия | 17.05.2024, 18:06
С мита ще им помогнат да навлязат, насърчават ги да преодолеят ценовата бариера и те ще успеят да ги произведат по евтини. Ще спестят материали, ще понижат теглото и от там ще ги направят по желани заради ниския енергоразход. Особенно в Европа както намалява стандарта и доходите е неизбежно да не купуват китайско, няма да ги купуват тези които имат доходи и не им пука дали харчи 20 киловата или 8. -
Шефът на BMW: Не може да има Зелена сделка в Европа без ресурси от Китай
коментира в статия | 09.05.2024, 08:35
До: evlogi , нали ще ги плащат потребителите и ще имаш по скъпи коли отколкото в Китай благодарение на митата. Те като искат локално производство да има - развързват кесията и дават пари, а не с мита да вземат. -
Ще има ли търговска война при електромобилите?
коментира в статия | 05.05.2024, 09:54
Не е варианта да се спират с мита, напротив трябва да искат от Китай да не слага или да слага нормални мита от няколко процента когато изнася, нека всички да могат да си ги купуват на цена близка на тази която е в Китай. В Европа като искат да се случва локално производство да емитират свежи пари и да плащат на потребителите на локално произведени стоки - коли, компютри, машини..всичко и при внос отвън няма да се плаща. Как - възтановяват на потребителите данъците плюс някой лев отгоре. -
Ще има ли търговска война при електромобилите?
коментира в статия | 05.05.2024, 09:48
По принцип в Китай цените им са ниски, но това е за всички автомобили независимо дали са електрически или с двг. Има страни в които се изнасят без да слагат високо износно мито от Китай, защото такова в Китай има и то е много високо - 60%. В Башкирстан например едни продават внесени Джили кул рей за 16500 долара и това са търговци които освен разходите за транспорт са си сложили и тяхна печалба, но такива страни са много малко и са близо до Китай.