Собствениците на Carrefour и Пикадили се отказаха от сливането на двете търговски вериги. Това става ясно от съобщение на КМБ България - член на Маринопулос Груп, главен франчайзър на Carrefour в България, изпратено до медиите.
КМБ ще продължи да управлява мрежата си автономно, с нов опитен мениджърски екип, посочва се съобщението.
Сделката между Carrefour и Пикадили беше обявена в края на миналата година. Обединението щеше да създаде верига от повече от 75 магазина в България с общ оборот от 452 млн. лева и над 3 хил. служители.
Двете страни – КМБ и АП Март, собственикът на Пикадили, се бяха договорили и за увеличаване на капитала на новата компания с 46 млн. лева.
Изпълнението на договора между двете компании обаче се забави, което отложи и планираното увеличение на капитала, както и обединението на веригите.
И двете дружества бавят плащания към доставчици от месеци. Някои от случаите стигнаха и до съда.