IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

България е недооценена туристическа дестинация, смята експерт

Страната ни не е добре позиционирана като рекламни послания, каза Светлана Атанасова от Българската асоциация на туристическите агенции

12:46 | 02.03.17 г. 2
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Големият проблем на България като туристическа дестинация е, че не е добре позиционирана като рекламни послания и други основни имиджови фактори, които да ни представят пред света. Това коментира Светлана Атанасова от Българската асоциация на туристическите агенции (БАТА) пред Bloomberg TV Bulgaria.

България все още е недооценена туристическа дестинация по тези причини, каза Атанасова.

Туристическият сектор в България има потенциал за развитие, коментира експертът, но изтъкна и дефицитите - инфраструктурата и много от дейностите, които са част от функционирането на туристическия бизнес в страната, почти липсват.

По думите й добър знак е тенденцията към развитие на регионални структури за подобряване на туризма. В последните години се наблюдава и голям интерес към обиколните групи - типичен пример за културен туризъм, отбеляза тя. Наред с това се развиват и т. нар. Сити брейкове – посещение на даден град за няколко дни, което стана възможно заради нискотарифните полети.

Основните приоритети в сектора през тази година ще бъдат създаването на условия за целогодишен туризъм, инфраструктурата, свързаност на летищата с курортите, формирането на туристическа полиция, посочи още Атанасова.

Още вижте във видеото:

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 10:54 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Bloomberg TV виж още

Коментари

2
rate up comment 10 rate down comment 4
Mavi Goz
преди 7 години
И между другото, в България пазарната икономика в това отношение се доказа и обори плямпането всякакви фантазьори на тема "туризъм" - частният капитал се излива само в хотели и кръчми и темпото не намалява, напук на смелите прогнози, писани пак тук от редовните ана ллизатори, че ще гледаме верижни фалити на кръчмари и хотелиери! България просто нема как да задоволи търсенето на евтина пиячка от страна на младото посоление в англосаксонския свят - поколението - надежда за едно по-добро бъдеще в обединена Европа... хихи..
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 10 rate down comment 4
Mavi Goz
преди 7 години
Върти-сучи, пак до рекламата стигнаха... Със скромния си опит в тази дейност знам, че рекламата може да те излъже веднъж, но не може да те накара да повториш! Ако туристите не намерят това, което си им разказал в рекламата, немаш шанс за втори опит! В България единственото, което намират туристите като предимство са евтините кръчми! Който повтаря почивка у нас, идва заради кръчмите! Нито заради бетонираното ни море, нито заради неколкото хълма, на които сме направили пързалки за ски. 2/3 от посетителите на Банско и Пампорово прекарват 2/3 от времето си по кръчмите! Даже, когато се вземат ски от гардероба, ги ползват само за повод да се качат да опитат за разнообразие бирата и водката на капанчетата на Шилигарника Ястребец. Щото иначе снгът е хлъзгав, студен и мокър, за разлика от пейките около безбройните баварски маси, щедро подредени около така наречените писти...А който иска да кара ски, ходи в Алпите, или на море в Гърция и из разни острови...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още